Twinkels

Leeftijd:
1e en 2e leerjaar

Deze groep bestaat uit leden van 6 tot 7 jaar. Dit is jullie leiding:

CASPER COPPENS

Hallo, ik ben Casper en ben 18 jaar. Ik zit in mijn eerste jaar toegepaste informatica op HoGent. Ik ben al ongeveer 10 jaar bij de KLJ (ik ben de tel een beetje kwijt). Mijn hobby’s heb ik in de loop der jaren stop moeten zetten maar skaten doe ik nog altijd.

PAULINE VAN CAMP

Hallo ik ben pauline ! Ik zit in mijn 6 de jaar economie moderne talen Spaans op dvm. 12 jaar geleden werd ik lid van de KLJ, nu geef ik mijn 2de jaar leiding. Buiten KLJ heb ik geen andere hobby’s, maar in mijn vrije tijd ga ik graag eens op stap met mijn vrienden, ook ben ik een echte dierenvriend ! Ik bezorg jullie met veel plezier een leuke KLJ zondag

JETHRO DE RIDDER

Hallo ik ben jethro en ben 20 jaar. Dit is men 4de jaar als leiding en men 2de jaar als hoofdleiding. Momenteel werk ik in een buitenschoolse opvang in Wetteren, maar dit is nog zeker niet definitief. In men vrije tijd spreek ik wel eens af met vrienden, ga ik wandelen met men hond en natuurlijk plezier beleven op de klj. Als je me echt is wil verassen met iets lekker, is het wel met een lekker bord balletjes in tomatensaus met puree.